Ut av komfortsona

Har satt meg et par hårete mål i løpet av sommeren, ett av de er faktisk å fullføre et halvmaraton!

For mange er ikke dette verdens største utfordring, men for meg er det å ta et stort skritt utenfor komfortsona. Løping har vel aldri helt vært min greie, men det ønsker jeg å gjøre noe med! 

Sakte men sikkert begynner jeg å kjenne på ekte løpeglede, noe som har vært ikke-eksisterende tidligere. Kanskje kan det bli en løper av meg også? 


Kun en snau måned til jeg står ved startstreken for årets Bergstadløp, her er det bare å stå på fremover hvis jeg ønsker å krysse målstreken! 

Legg igjen en kommentar

